herb bk2

inwest19

Menu

Do otwarcia Brzeskiej
Kapsuły Czasu pozostało:

Wasikowska Kubacka

 

 

 

 

 

Sekretarz Gminy - Joanna Wąsikowska - Kubacka

Tel.: (54) 231 63 10

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Skargi, wnioski, pełnomocnictwa, upoważnienia - Anna Nowak
    tel.: (54) 231 63 17, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Biuro Rady Miejskiej

  • Magdalena Mierzwicka
    tel.: (54) 231 63 18, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zakres czynności:
- prowadzenie Biura Rady Miejskiej, w tym obsługa kancelaryjna i organizacyjna posiedzeń Rady, jej Komisji oraz pracy radnych dotyczącej ich działalności w Radzie, w tym prowadzenie obsługi finansowej dotyczącej Rady;

- prowadzenie rejestrów i zbiorów oryginałów uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza, przepisów gminnych, a także wniosków i opinii Komisji Rady oraz interpelacji, wniosków i zapytań radnych;
- prowadzenie spraw związanych z publikacją uchwał Rady, w tym przekazywanie uchwał organom nadzoru do publikacji lub ogłoszenia zgodnie z przepisami ustawy o samorządzie gminnym;
- organizowanie konsultacji społecznych, zarządzonych przez Radę;
- współdziałanie z Przewodniczącym Rady oraz Burmistrzem w sprawie przygotowania sesji Rady, przygotowanie zawiadomień o sesji oraz zaproszeń, kontrola kompletności materiałów na sesję;
- sprawowanie obsługi sesji i Komisji Rady oraz sporządzanie i udostępnianie protokołów i nagrań obrad;
- prowadzenie obsługi biurowej i prawnej Rady i Komisji Rady;
- prowadzenie spraw kierowanych do Rady w zakresie petycji, skarg, wniosków i zapytań, w tym prowadzenie rejestru skarg i wniosków wnoszonych do Rady;
- wykonywanie zadań związanych z wyborami w jednostkach pomocniczych Gminy;
- prowadzenie spraw osobowych radnych oraz udzielanie pomocy w wykonywaniu ich funkcji;
- prowadzenie obsługi korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz realizacja poleceń Przewodniczącego Rady w granicach jego kompetencji.

 

Kancelaria Ogólna

  • Punkt Obsługi Interesanta - Katarzyna Klarkowska, Ewelina Abbott
    tel.: (54) 231 63 10, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Punkt Obsługi Interesanta w Wieńcu - Ewa Jaskulska
    tel.: (54) 426 20 20, (54) 426 20 27, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Archiwum - Katarzyna Klarkowska
    tel.: (54) 231 63 10, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zakres czynności:
- realizacja zadań w zakresie obsługi interesantów w ramach prowadzonych Punktów Obsługi Interesanta oraz obsługi korespondencji jawnej, wynikających z obowiązującej instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej oraz - w warunkach lokalnych - doręczanie korespondencji Urzędu, w tym na zasadach obowiązujących w Kodeksie postępowania administracyjnego i ordynacji podatkowej;
- prowadzenie dziennika korespondencji dla pism wchodzących i wychodzących;
- odbieranie przesyłek, otwieranie i sprawdzanie wpływów z wyłączeniem przesyłek z adnotacją "do rąk własnych" lub kierowanych imiennie do Burmistrza, Zastępcy, Sekretarza, Skarbnika albo Naczelników Wydziałów i przesyłek poleconych w podwójnych kopertach jeśli na wewnętrznej kopercie znajduje się klauzula "poufne" lub "zastrzeżone";
- odnotowywanie na piśmie braku awizowanych załączników lub załączników bez pisma;
- zwrot do nadawcy korespondencji mylnie nadanej;
- przekazywanie anonimów oraz informacji i deklaracji podatkowych wraz z kopertami z opatrzoną datą wpływu;
- przekazywanie korespondencji zarejestrowanej i nierejestrowanej (wydawnictwa, gazety, druki nieimienne, itp.) Sekretarzowi do dekretacji - z wyjątkiem faktur i dokumentów księgowych, które po opatrzeniu datownikiem przekazuje się bezpośrednio Skarbnikowi;
- dostarczanie po dekretacji korespondencji właściwym komórkom organizacyjnym lub pozostawienie jej do odbioru gminnym jednostkom organizacyjnym lub samorządowym instytucjom kultury;
- odbiór i przekazanie do dekretacji korespondencji ePUAP oraz pism sądowych i ogłoszeń sądowych i komorniczych;
- wysyłanie korespondencji po zarejestrowaniu i po sprawdzeniu kompletności (adres, znak sprawy, pieczęć urzędowa) listowo, faksem, telefaksem, na nośniku informatycznym lub pocztą elektroniczną;
- doręczanie na terenie Gminy przez gońca pism i przesyłek, z zachowaniem wymogów określonych w kodeksie postępowania administracyjnego i ordynacji podatkowej;
- w razie konieczności przyjmowanie podań wnoszonych ustnie do protokołu (w trybie art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego) poprzez sporządzenie protokołu podpisanego przez pracownika przejmującego i przez wnoszącego, a w przypadku gdy osoba nie może lub nie umie złożyć podpisu, przyjmowanie podpisu osoby przez nią upoważnionej i uczynienie o tym fakcie stosownej wzmianki;
- obsługa Archiwum Zakładowaego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa we współpracy z Archiwistą;

budzet obywatelski

szczepimy

Komunikaty

  • Zgłoś zadanie do Budżetu Obywatelskiego 2022!
    Więcej…  
  • Przerwy w dostawie energii elektrycznej
    Więcej…  
  • Narodowy Spis Powszechny 2021 - uwaga na oszustów, podszywających się pod rachmistrzów spisowych!
    Więcej…  
  • Nowy komunikat w sekcji dla rolników
     
  • PILNE - wstrzymanie przyjęć do Oddziału Kardiologii
    Więcej…  
  • PILNE - zawieszenie przyjęć do oddziałów internistycznych
    Więcej…  
  • Przerwy w dostawie energii elektrycznej
    Więcej…  
  • PILNE - zawieszenie przyjęć do Oddziału Otolaryngologii, Chirurgii Głowy i Szyi
    Więcej…  
  • Komunikaty ZUS
     
  • Szkolenia on-line organizowane przez Kujawsko-Pomorski ODR w Minikowie
    Więcej…  
  • Komunikat Kierownika Brzeskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
    Więcej…  
  • Od 27 marca w całym kraju zaostrzenie zasad bezpieczeństwa
    Więcej…  
  • Covid-19: DDMA + W. Kluczowe zasady bezpieczeństwa
    Więcej…  
  • Badania Instytutu Rozwoju Wsi i Rolnictwa
    Więcej…  
  • Zawieszenie przyjęć planowych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym we Włocławku
    Więcej…  
  • Zawieszenie przyjęć do oddziałów: pulmonologii, diagnostyki leczenia raka płuca, urologii, dermatologii w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym we Włocławku
    Więcej…  
  • Informacja dotycząca dyżuru Przewodniczącego Rady Miejskiej
    Więcej…  
  • ALERT RCB, w związku z wprowadzonymi obostrzeniami dotyczącymi COVID-19
    Więcej…  
  • Komunikat Burmistrza Brześcia Kujawskiego w sprawie uruchomienia dyżurów w Punkcie Obsługi Interesanta w Wieńcu
    Więcej…  
  • „Trzynasta i czternasta” emerytura dla emerytów i rencistów KRUS
    Więcej…  
  • Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego zaprasza właścicieli gospodarstw rolnych do udziału w XVIII Ogólnokrajowym Konkursie Bezpieczne Gospodarstwo Rolne
    Więcej…  
  • Komunikat KRUS - Wysokość miesięcznej składki na ubezpieczenie wypadkowe, chorobowe i macierzyńskie w II kwartale 2021 r.
    Więcej…  
  • Otwarty konkurs grantowy 2021
    Więcej…  
  • Stop Covid - pobierz aplikację!
    Więcej…  
  • Informacja dla hodowców drobiu
    Więcej…  
  • Waloryzacja świadczeń wypłacanych przez KRUS od dnia 1 marca 2021 r.
    Więcej…  
  • KRUS ogłasza II edycję Ogólnopolskiego Konkursu dla Dzieci na Rymowankę o Bezpieczeństwie w Gospodarstwie Rolnym
    Więcej…  
  • Profilaktyka WZW B i C w województwie kujawsko-pomorskim
    Więcej…  
  • Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa 2014-2020
    Więcej…  
  • Możliwość wykonywania testów na COVID-19 w Radziejowie
    Więcej…  
  • Czujka na straży Twojego bezpieczeństwa! Kampania edukacyjna Państwowej Straży Pożarnej we współpracy z Kasą Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
    Więcej…  
  • Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego rozpoczęła wysyłanie deklaracji podatkowych PIT za 2020 r.
    Więcej…  
  • eKRUS - informacje
    Więcej…  
  • Informacja o zbędnych/zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego
    Więcej…  
  • Zmiana porządku organizacyjnego w biurze podawczym Brzeskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
    Więcej…  
  • Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego rozliczy podatek dochodowy od większości wypłaconych emerytur i rent oraz rodzicielskich świadczeń uzupełniających
    Więcej…  
  • Procedura załatwiania spraw w Urzędzie Miejskim w Brześciu Kujawskim
    Więcej…  
  • Numer kontaktowy do Wojewódzkiego Inspektoratu Sanitarnego

    W związku z usprawnieniem obsługi zgłoszeń Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny podaje nowy numer kontaktowy do całodobowej infolinii dla obywatela: + 48 222 500 115

     
  • W przypadku awarii wodno - kanalizacyjnej na terenie gminy Brześć Kujawski
    Więcej…  
  • Godziny otwarcia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Starym Brześciu
    Więcej…  
  • Skorzystaj z nieodpłatnej pomocy prawnej
    Więcej…  
  • Koronawirus: informacje, komunikaty i zalecenia
    Więcej…  
  • Stacja meteorologiczna w miejscowości Pikutkowo
    Więcej…  
  • Nabór wniosków na pozyskanie dofinansowania na panele fotowoltaiczne
    Więcej…  
  • Ogłoszenie o konkursach
  • Transmisja z obrad sesji Rady Miejskiej
    Więcej…  
  • Jakość wody przeznaczonej do spożycia w Gminie Brześć Kujawski
    Więcej…  
  • Punkty pomocy psychologicznej i prawnej
    Więcej…