Posiedzenie Komisji Skarg,Wniosków i Petycji
W dniu 19 stycznia 2021 r. (wtorek) o godz. 11.00 w Urzędzie Miejskim w Brześciu Kujawskim, Plac Władysława Łokietka 1, (pokój Nr 14), odbędzie się posiedzenie Komisji Skarg,Wniosków i Petycji.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie obrad posiedzenia Komisji Rady Miejskiej, przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
2. Rozpatrzenie skargi na Dyrektora Zakładu Usług Komunalnych w Brześciu Kujawskim.
Urząd Miejski
pl. Władysława Łokietka 1
87-880 Brześć Kujawski
tel. centrala: (54) 231-63-10, fax (54) 231-63-24
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Elektroniczna Skrzynka Podawcza EPUAP /umbk/skrytka (pismo ogólne)
NIP Gminy Brześć Kujawski: 888-29-01-441
REGON Gminy Brześć Kujawski: 910866815
Konto bankowe:
Gmina Brześć Kujawski
pl. Władysława Łokietka 1
87-880 Brześć Kujawski
KDBS o/Brześć Kujawski 62 9550 0003 2003 0022 6341 0002
Dla Urzędów Skarbowych 02 9550 0003 2003 0022 6341 0015
Godziny pracy Urzędu Miejskiego:
- poniedziałek 7:30 - 15:30 ( kasa do 14:30)
- wtorek 7:30 - 17:00 ( kasa do 15:30)
- środa 7:30 - 15:30 ( kasa do 14:30)
- czwartek 7:30 - 15:30 ( kasa do 14:30)
- piątek 7:30 - 14:00 (kasa do 13:15)
Burmistrz Brześcia Kujawskiego przyjmuje w sprawach skarg i wniosków we wtorki w godz. 8:00 – 14:00, natomiast pracownicy Urzędu przyjmują skargi i wnioski codziennie w godzinach pracy Urzędu.
Wykaz telefonów kontaktowych:
- Kancelaria ogólna – Punkt Obsługi Interesanta – (54) 231 63 10
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Sekretariat Burmistrza i Zastępcy Burmistrza – (54) 230 48 68
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Sekretarz Gminy – (54) 231 63 10
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Skarbnik Gminy – (54) 231 63 15, 661 473 044
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Inspektor Ochrony Danych – (54) 234 51 78
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Informatyk – (54) 231 63 27
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Bezpieczeństwo publiczne, sprawy wojskowe, zarządzanie kryzysowe – (54) 234 50 88, 608 619 455
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Urząd Stanu Cywilnego – (54) 231 63 17
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Kadry i płace – (54) 231 63 12
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Zarządzanie i obsługa projektów – (54) 230 48 68
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Biuro Rady Miejskiej – (54) 231 63 18
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Program „Czyste Powietrze” - (54) 230 45 68
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wydział Finansów:
- Skarbnik Gminy – (54) 231 63 15, 661 473 044
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Referat Księgowości:
- Zastępca Skarbnika – (54) 231 63 15
- Środki trwałe – (54) 230 48 55
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Księgowość – (54) 230 48 53
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Referat podatków i opłat:
- Podatek rolny, leśny, nieruchomości, osób prawnych – (54) 231 63 21
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Podatek rolny, leśny, nieruchomości, osób prawnych – (54) 231 63 21
- Wpłaty na poczet podatków – (54) 231 63 20
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi, opłata za psa, KRUS,
podatek od środków transportowych – (54) 231 63 19
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Kasa – (54) 231 63 22
Wydział Inwestycji i Infrastruktury:
- Naczelnik wydziału – (54) 231 63 13, 601 857 491
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych:
- Inwestycje i zamówienia publiczne – (54) 231 63 13
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Inwestycje: tel. (54) 230 48 66, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Zamówienia publiczne: tel. (54) 230 48 66, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Inwestycje i zamówienia publiczne – (54) 231 63 13
- Geodeta – (54) 231 63 13
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Referat Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska:
- Budownictwo i gospodarka przestrzenna – (54) 231 63 14
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Budownictwo i gospodarka przestrzenna – (54) 231 63 14
- Ochrona środowiska – (54) 231 63 14
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Rolnictwo i gospodarka wodna – (54) 231 63 14
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Gospodarka gruntami i mieniem gospodarczym – (54) 231 63 28
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wydział Rozwoju Gospodarczego, Spraw Społecznych i Edukacji
- Naczelnik wydziału – (54) 251 60 72
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Referat Rozwoju Gospodarczego i Promocji :
- Promocja - (54) 251 60 75, 661 473 014, 512 861 961
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Promocja - (54) 251 60 75, 661 473 014, 512 861 961
- Brzeska Strefa Gospodarcza – 690 296 837
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Referat Administracji i Gospodarki Komunalnej:
- Gospodarka komunalna, utrzymanie dróg – (54) 234 50 88, 513 481 180
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Gospodarka komunalna, utrzymanie dróg – (54) 234 50 88, 513 481 180
- Gospodarka odpadami – (54) 231 63 29
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Pełnomocnik ds. przeciwdziałania uzależnieniom, polityki społecznej i pożytku publicznego – (54) 231 63 29
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Ewidencja ludności, dowody osobiste – (54) 231 63 25, (54) 231 47 51
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Dodatki mieszkaniowe i energetyczne, fundusz sołecki, zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych – (54) 231 63 18
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Ewidencja działalności gospodarczej, zwrot podatku akcyzowego – (54) 231 63 29
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Edukacja, dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników, stypendium sportowe – (54) 231 63 12
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.