herb bk2

inwest19

Menu

Do otwarcia Brzeskiej
Kapsuły Czasu pozostało:

Posiedzenie Komisji Skarg,Wniosków i Petycji

KOMISJA RMW dniu 19 stycznia 2021 r. (wtorek) o godz. 11.00 w Urzędzie Miejskim w Brześciu Kujawskim, Plac Władysława Łokietka 1, (pokój Nr 14), odbędzie się posiedzenie Komisji Skarg,Wniosków i Petycji.

Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie obrad posiedzenia Komisji Rady Miejskiej, przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
2. Rozpatrzenie skargi na Dyrektora Zakładu Usług Komunalnych w Brześciu Kujawskim.

Więcej…

Urząd Miejski
pl. Władysława Łokietka 1
87-880 Brześć Kujawski
tel. centrala: (54) 231-63-10, fax (54) 231-63-24
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Elektroniczna Skrzynka Podawcza EPUAP /umbk/skrytka  (pismo ogólne)  

NIP Gminy Brześć Kujawski: 888-29-01-441
REGON Gminy Brześć Kujawski: 910866815


Konto bankowe:
Gmina Brześć Kujawski
pl. Władysława Łokietka 1
87-880 Brześć Kujawski
KDBS o/Brześć Kujawski 62 9550 0003 2003 0022 6341 0002
Dla Urzędów Skarbowych 02 9550 0003 2003 0022 6341 0015

 

 

Godziny pracy Urzędu Miejskiego:

  • poniedziałek 7:30 - 15:30 ( kasa do 14:30)
  • wtorek 7:30 - 17:00 ( kasa do 15:30)
  • środa 7:30 - 15:30 ( kasa do 14:30)
  • czwartek 7:30 - 15:30 ( kasa do 14:30)
  • piątek 7:30 - 14:00 (kasa do 13:15)

Burmistrz Brześcia Kujawskiego przyjmuje w sprawach skarg i wniosków we wtorki w godz. 8:00 – 14:00, natomiast pracownicy Urzędu przyjmują skargi i wnioski codziennie w godzinach pracy Urzędu.


Wykaz telefonów kontaktowych:

  • Kancelaria ogólna – Punkt Obsługi Interesanta – (54) 231 63 10
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Sekretariat Burmistrza i Zastępcy Burmistrza – (54) 230 48 68
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Sekretarz Gminy – (54) 231 63 10
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Skarbnik Gminy – (54) 231 63 15, 661 473 044
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Inspektor Ochrony Danych – (54) 234 51 78
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Informatyk – (54) 231 63 27
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Bezpieczeństwo publiczne, sprawy wojskowe, zarządzanie kryzysowe – (54) 234 50 88, 608 619 455
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Urząd Stanu Cywilnego – (54) 231 63 17
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Kadry i płace – (54) 231 63 12
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Zarządzanie i obsługa projektów – (54) 230 48 68
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Biuro Rady Miejskiej – (54) 231 63 18
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Program „Czyste Powietrze” - (54) 230 45 68
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wydział Finansów:

  • Skarbnik Gminy – (54) 231 63 15, 661 473 044
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Referat Księgowości:
      • Zastępca Skarbnika – (54) 231 63 15
      • Środki trwałe – (54) 230 48 55
        e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
      • Księgowość – (54) 230 48 53
        e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
        Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
        Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Referat podatków i opłat:
    • Podatek rolny, leśny, nieruchomości, osób prawnych – (54) 231 63 21
      e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
      • Wpłaty na poczet podatków – (54) 231 63 20
        e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
      • Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi, opłata za psa, KRUS,
        podatek od środków transportowych – (54) 231 63 19
        e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Kasa – (54) 231 63 22

Wydział Inwestycji i Infrastruktury:

  • Naczelnik wydziału – (54) 231 63 13, 601 857 491
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych:
      • Inwestycje i zamówienia publiczne – (54) 231 63 13
        e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
      • Inwestycje: tel. (54) 230 48 66, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
      • Zamówienia publiczne: tel. (54) 230 48 66, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Geodeta – (54) 231 63 13
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Referat Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska:
    • Budownictwo i gospodarka przestrzenna – (54) 231 63 14
      e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
      • Ochrona środowiska – (54) 231 63 14
        e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
      • Rolnictwo i gospodarka wodna – (54) 231 63 14
        e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Gospodarka gruntami i mieniem gospodarczym – (54) 231 63 28
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wydział Rozwoju Gospodarczego, Spraw Społecznych i Edukacji

  • Naczelnik wydziału – (54) 251 60 72
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Referat Rozwoju Gospodarczego i Promocji :
      • Promocja - (54) 251 60 75, 661 473 014, 512 861 961
        e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
        • Brzeska Strefa Gospodarcza – 690 296 837
          e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Referat Administracji i Gospodarki Komunalnej:
    • Gospodarka komunalna, utrzymanie dróg – (54) 234 50 88, 513 481 180
      e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
      • Gospodarka odpadami – (54) 231 63 29
        e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Pełnomocnik ds. przeciwdziałania uzależnieniom, polityki społecznej i pożytku publicznego – (54) 231 63 29
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Ewidencja ludności, dowody osobiste – (54) 231 63 25, (54) 231 47 51
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Dodatki mieszkaniowe i energetyczne, fundusz sołecki, zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych – (54) 231 63 18
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Ewidencja działalności gospodarczej, zwrot podatku akcyzowego – (54) 231 63 29
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Edukacja, dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników, stypendium sportowe – (54) 231 63 12
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Styczeń 2021
N P W Ś C Pt S
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

szczepimy

Komunikaty

  • Szczepienia przeciw COVID-19 na terenie Gminy Brześć Kujawski
    Więcej…  
  • Przerwy w dostawie energii elektrycznej
    Więcej…  
  • Rolniku - możesz złożyć wniosek o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego
    Więcej…  
  • Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich we Włocławku zaprasza do udziału w webinarium pt. „Własna firma dla zatrudnionych 30+”
    Więcej…  
  • Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Brześć Kujawski
    Więcej…  
  • Ogłoszenie o naborze
    Więcej…  
  • Komunikaty ZUS
     
  • OGŁOSZENIE o naborze kandydatów na członków Komisji konkursowych oceniających oferty organizacji pozarządowych i innych podmiotów wymienionych w art. 3 ust.3 ustawy złożone w ramach otwartych konkursów na realizację zadań publicznych Gminy Brześć Kujawsk
    Więcej…  
  • GAZ-SYSTEM zrealizował zdalnie WARSZTATY EDUKACYJNE 2020 dla młodzieży
    Więcej…  
  • Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego rozliczy podatek dochodowy od większości wypłaconych emerytur i rent oraz rodzicielskich świadczeń uzupełniających
    Więcej…  
  • Ruszyła infolinia dedykowana szczepieniom przeciwko COVID-19
    Więcej…  
  • Konkurs LGD - Rozwój turystyki i agroturystyki oraz podniesienie jakości życia mieszkańców w obszarze komunikacji , rekreacji i wypoczynku
    Więcej…  
  • Nowy komunikat w sekcji dla rolników
     
  • Kampania edukacyjno-społeczna pt. „Plastik nie do pieca – piec nie do plastiku”
    Więcej…  
  • Rządowe wsparcie dla nauczycieli: 500 zł na naukę zdalną
    Więcej…  
  • Boisko "Orlik" do końca grudnia nieczynne!
    Więcej…  
  • Nowa broszura Kasy „KRUS w liczbach”, możliwość refundacji składek dla niepełnosprawnych rolników i domowników
    Więcej…  
  • Duże zainteresowanie e-wizytami
    Więcej…  
  • Procedura załatwiania spraw w Urzędzie Miejskim w Brześciu Kujawskim
    Więcej…  
  • Na kwarantannie praca zdalna albo chorobowe
    Więcej…  
  • Projekt - "Kompetencje dla Branży Turystycznej i sektora żywności wysokiej jakości"
    Więcej…  
  • Dołącz do akcji #WspierajSeniora
    Więcej…  
  • Numer kontaktowy do Wojewódzkiego Inspektoratu Sanitarnego

    W związku z usprawnieniem obsługi zgłoszeń Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny podaje nowy numer kontaktowy do całodobowej infolinii dla obywatela: + 48 222 500 115

     
  • Zmiana funkcjonowania Punktu Nieodpłatnej Pomocy Prawnej
    Więcej…  
  • Bezpłatne szkolenia dla nauczycieli z województwa kujawsko-pomorskiego w projekcie grantowym "KUJAWSKO POMORSKIE Z TIK"
    Więcej…  
  • Komunikat Kierownika Brzeskiego Ośrodka Pomocy Społecznej 4/2020
    Więcej…  
  • Zmiany w zasiłkach. Kto i kiedy przeliczy obniżone zasiłki wynikające ze zmniejszenia wymiaru czasu pracy
    Więcej…  
  • Materiały informacyjne nt. koronowirusa
    Więcej…  
  • Świadczenie wyrównawcze dla byłych opozycjonistów
    Więcej…  
  • Zostań Żołnierzem Rzeczypospolitej
    Więcej…  
  • Światłowód w twojej okolicy
    Więcej…  
  • Program „Czyste Powietrze”
    Więcej…  
  • Zmiana siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Włocławku
    Więcej…  
  • W przypadku awarii wodno - kanalizacyjnej na terenie gminy Brześć Kujawski
    Więcej…  
  • Godziny otwarcia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Starym Brześciu
    Więcej…  
  • Ruszyła infolinia Polskiego Bonu Turystycznego
    Więcej…  
  • Skorzystaj z nieodpłatnej pomocy prawnej
    Więcej…  
  • Informacja Przewodniczącego RM w Brześciu Kujawskim dotycząca przyjmowania obywateli w sprawach skarg i wniosków
    Więcej…  
  • Dzieci marzą o domu - zostań rodziną zastępczą
    Więcej…  
  • Sterylizacja/kastracja, czipowanie psów i kotów domowych na wniosek właścicieli zwierząt - kontynuacja akcji
    Więcej…  
  • Koronawirus: informacje, komunikaty i zalecenia
    Więcej…  
  • Tarcza antykryzysowa - komunikat ZUS
    Więcej…  
  • OBWIESZCZENIE WOJEWODY KUJAWSKO-POMORSKIEGO z dnia 16 marca 2020 r.
    Więcej…  
  • Stacja meteorologiczna w miejscowości Pikutkowo
    Więcej…  
  • Koronawirus - kampania edukacyjna
    Więcej…  
  • Ogłoszenie o konkursach
    Więcej…  
  • Zadbaj o czyste powietrze. Program CZYSTE POWIETRZE 2020
    Więcej…  
  • PROGRAM OPERACYJNY POMOC ŻYWNOŚCIOWA 2014-2020

     

    Więcej…  
  • Dyżury Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej

     

    Więcej…  
  • Transmisja z obrad sesji Rady Miejskiej
    Więcej…  
  • Jakość wody przeznaczonej do spożycia w Gminie Brześć Kujawski
    Więcej…  
  • Zastrzeganie zagubionych dokumentów
    Więcej…  
  • Komunikat Burmistrza Brześcia Kujawskiego
    Więcej…  
  • Punkty pomocy psychologicznej i prawnej
    Więcej…